عوض ربنا @@
48 ans Divorcée Résidente de : Égypte- ID Du Membre 12135294
- Dernière Date De Connexion il y a 20 heures
- Date D'inscription il y a 2 mois
Nationalité, Résidence et Statut Familial
- Nationalité Égypte
- Pays De Résidence Égypte
- Situation Familiale 48 ans Divorcée
Sans enfants - Type De Mariage Une seule épouse
- Engagement Religieux Peu religieuse
- Prière Je prie régulièrement
Santé Et Apparence
- Couleur De Peau Blanc
- Taille Et Poids 170 cm , 100 kg
- Forme Du Corps Silhouette moyenne
- État de santé En bonne santé
- Tabagisme Non
- Voile Voilée - visage visible
Études Et Profession
- Niveau D'étude Lycée
- Secteur D'emploi Autre chose
- Emploi .........
- Revenu Mensuel Sans revenu mensuel
- Situation Financière Je préfère ne pas dire
À Propos De Moi
-
انا اربعينيه شكلي ولله الحمد اصغر بكتييير من سنى لدى ٣ أبناء كبار مسؤولين وعايشين مع ابوهم وذكرت لا يوجد لاني بالفعل هكون بدون ابنائي إن أرد ربي النصيب اطول مني لا اقصر ولا النحيف ولا المتزوج وربنا يوفق الجميع
À Propos De Mon Partenaire
-
طلبي من الواضح أنه عمله نادره كان عندى حساب من قبل وتم حذفه وهذا حسابي الجديد عندى يقين بالله اني هلاقي عفافي بشبهي راجل بجد محترم لا اريد من يتواصل لا أصغر ولا اكبر مني لا عشريني ولا ثلاثيني ولا سبعيني ولا المتزوج لا أحب التعدد لا اتواصل إلا من خلال البرنامج هنتبادل صورناوتكون صوره حديثه مش من عشروميت سنه يعني نشوف القبول بينا ومقابله باسرع وقت لاجديه دون قبول مبررات انك خارج مصر ولا الظروف ولا مش عارف تحط صوره هنا ولا نتكلم بره لا اهتم ولا حتي لتجاهلك لا يعنيني أنا عاوزه عفاف ربنا براجل بجد يتقبله في يارب عندى الامل اني اقابل راجل بجد بكون العوض هو بجد معدش حد بيخاف ربنا كله داخل يتسلي حسبي الله ونعم الوكيل بجد ناس بتدور علي عفاف ربنا بالصالح وناس شغلها الشاغل تسليه وقرف اتقوا الله شويه الناس اللي داخله بتتسلي متعرفش اني طالبه من ربنا عفافه بزوج يعني طالبه حلاله علشان مليش في الحرام متعرفش اني وكيلي ربي متعرفش ان ضحك القلوب والمشاعر عند الله ليس بهين ومتعرفش اني لما تفضل تتكلم ولما تفكر تحول مسار تفكيرك هتتفرمل علشان أنا حد نضيف وبعدين تختفي ههههه أنا قولت وكيلي رب العالمين وعند الله تجتمع الخصوم مبسيبش حقي هاخده ادام ربنا علشان مبظلمش ومليش في شغل الشمال ايه بجد هو معدش في رجاله في الزمن ده نضيفه الموجود الشمال والشاذ حسبي الله علي دى نوعيه واتقوا يوما ترجعون فيه الي الله .
Connexion